Omdat wij met gekoelde en beperkt houdbare producten werken geven wij u veel mogelijkheden voor bezorging. Daarom vragen wij of u hier ook rekening mee kunt houden.
Wat als de bestelling bij u thuis aangeboden wordt en u bent niet thuis?
De eerste keer: Dit kan een keer gebeuren, u krijgt het volledige bedrag weer terug.
De tweede keer: We houden de verzending en retour kosten in op de teruggave. Onze kosten hiervoor zijn €12,00,-
De derde keer: U krijgt geen kosten retour, daarnaast worden uw gegevens op een zwarte lijst gezet. Het is voor u niet meer mogelijk om een bestelling te plaatsen.
We zijn ons bewust van de strenge maatregelen. Door dat alle producten weggegooid moeten worden na een retour is dit voor ons een grote kostenpost.
Om onze producten voor een eerlijke prijs te blijven verkopen moeten we deze ingrijpende maatregelen nemen.
Krijg ik een track and trace code?
De avond voor je bezorgdatum bieden wij je pakket aan. Vanaf dat moment zal je pakket de eerste keer gescand worden en ontvang je een email met daarin de track and trace code.
Voor je verzending, krijg je vanuit ons 2 e-mails met daarin een bevestiging van je bestelling en bevestiging van je verzending.